Vi är alla lika unika oavsett vad (:

Godförmiddag!
Vaknade nyss och trodde klockan var mycket men inte, tur så!  

Annars så ganska intressant dethär, kollade på min dayviews att för exakt ett år sen gick jag med kryckor, och vad gör jag nu? Jo samma. Iallafall om jag ska gå längre vägar för det är inte så kul att halta sig igenom olika ställen..
Undrar vad man skall göra idag har nothing to do, kanske har filmmaraton för sig själv? :D Tror det blir så.. Imorgon kväll träffa fina underbara kompisar, på lördag barnledardagar så en hel del bra att se framemot trots foten :)

Nu skriker min mage på mat så skall gå och äta, bloggar sen! :D

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!