Strålande sol!

Har nyss kommit hem från stan, var där mellan ca 9:30-12 , och nu är det strålande solväder så tänkte gå ut i solskenet, kanske jag fotar nåt, får se. Men åtminståne skall jag sätta mig ner på en stol där ute och njuta av det vackra  vädret! :)
Idag på natten/mot morgonkvisten så drömde jag om att jag hade fruktansvärd värk på högra sidan vid revbenen och sedan efteråt fick kramp och föll ner på golvet. Och gissa vad det är när jag vaknar? Jo, jag hade påriktigt värk på samma ställe och det var seriöst en av värsta värken jag varit med om!!! En pytteliten rörelse gjorde så fruktansvärt ont att man bara skrek inom sig. Värken höll i sig under hela morgonen,förmiddagen och in på dagen men sen när jag for ut och fota så försvann den.  Jag har haft från innan 3 sprickor på samma ställe så benen har vuxit lite fel så nu var det antagligen nåt som blev ikläm när jag rörde på mig i sömnen men skönt att det värsta av värken är borta nu! 
Men nu skall jag gå ut!

Have a good sunday! :D

Bild fotat av mig förra vintern! (:

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!