Simmat! (:


Som jag skrev tidigare i bloggen så var jag och simma med min vän idag, det var härligt! :) Trots att simhallen är rätt liten, 3 simbassänge + 1 bubbelpool och en rutchkana så var det skönt att simma.  Vi hoppade från trampolinen några gånger, sen simmade vi lite och efter det lekte vi små och for och rutcha flere gånger,hårt gick det! :D

Efter det for vi igen till stora simbassängen och simma några längder och sen for vi och satte oss i barnbassängen en stund då det var så varmt vatten där! Och sen och rutcha igen och efter det och simma lite längder igen och vi avslutade simpasset med att fara till bubbelpoolen och sen for vi därifrån och till bastun och sen och byta om, packade våra saker och for hem till Amanda och hos henne tjockade vi oss med en massa lösgodis,mums!  =)

Att så har min dag sett ut i stort sett :) Har därför inte bloggat på hela dagen då detta blev bara plötsligt planerat men bra så, så man fick lite motion! :D



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!