1 februari

Första dagen i februari, hur har eran dag varit på den första dagen i denna februari månad?

Min har varit helt ok. Först till butiken för att köpa choklad, sen åkte jag med bussen in till stan för att fara till akuten då min fot vred sig ännu mera idag.. i väntesalen på akuten så pratade jag med en gubbe och när jag skulle fara så gav han 40€ (ca400kr) för att jag skulle komma helt säkert hem med taxi och då skulle jag ändå haft råd själv. Försökte säga flere gånger nej, men endå skulle han ge mig pengarna så var ju bara att till sist snällt ta emot ;D

Efter att jag kommit hem (med taxi) så ringde min telefon, var någon som skulle sälja underlig medicin som man får bättre minne,immunförsvar osv men jag svarade nej tack, orka slösa på nåt sånt.

Satt på datan, och har varit här nu i några timmar, chattat med kompisar och så, sen lite jobbigt att int en i familjen tror på att man påriktit har skadat sin fot.. nåja,man själv vet sanningen iallafall och det är huvudsaken! :)

Skall gå och äta upp min choklad nu, ha d gött! ^^



Kommentarer
Postat av: cajsa och beda

har också lagt till dig nu!

2012-02-01 @ 21:39:47
URL: http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/
Postat av: ina

Tack så mycket!

2012-02-01 @ 21:46:50
URL: http://oneofthoseblogs.blogg.se/
Postat av: Johanna Christoffersson

SV: Tack så mycket fina du!

Visst! Säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig ;)

2012-02-01 @ 22:24:01
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!