LYCKA LYCKA :D

arkivbild

Oj har glömt bort att blogga ! Men min dag har inte varit så speciell, sett ut som alla andra dagar, eller ja, jag har planerat lite framtiden med min fina vän :D  Är det ända "speciella" som hänt idag. Annars har dagen sett ut som dom andra  - sova,äta , chatta med kompisar,lyssna på musik osv :D  

Ajjustde, sen fick jag ju min externa blixt som jag skrev i ett annat inlägg så har fotat lite med den och lärt mig lite inställningar och sånt, är helnöjd över blixten :D

Och nu är jag bara så lycklig, härlig känsla! Tänkte kolla på en film och sen sova, men ska titta lite runt vad jag har för filmer först, men dethär är mit sista inlägg för idag, bloggar sen mer imorgon igen. 

Ha det så bra och sov gott :)


Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Hihi ja visst är den! Jag hoppas den är lika fin på riktigt :D

2012-02-02 @ 23:47:29
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: JW Photography ♥

svar: vilken sida var det du kom till dåe ? ;) den som man främst skulle skriva ju x)

2012-02-03 @ 09:04:48
URL: http://crossthehills.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!