Härliga vintersol

Vaknade vid 11 tiden och sedan somnade jag om för en stund. For sedan och fixa frukost åt mig, det blev ugnspannkakor från iförrgår, mums! :D Med salt&grädde på.
Håller på att äta som bäst men måsta bara logga in på bloggen för att uppdatera ;) Min fot är inte bättre idag så skall fara lite senare och kolla upp vad det är för fel med den. T.o.m att ta sig på och av skorna gör jätteont och sen om jag går på den eller det lite vrider sig skriker jag till.  (okej,jag tror ni fatta nu hur mycket smärta jag har i foten).

Nu är det jättefint soligt väder idag också ute så man blir bara glad av att se ut i det fina vädret :D
Men nu skall jag äta och tillika se på mammor&minimodeller på nätet :)


Bild jag fotat vintern 2011 (:

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tusen tusen tack ! <3

2012-02-01 @ 17:56:17
URL: http://sssmiley.devote.se
Postat av: aina [fotoblogg]

sv; haha ja! ;)

2012-02-01 @ 19:28:57
URL: http://ainaphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!