2 veckor och 2 dagar till marsmånaden!



Räknade att om exakt 2 veckor och två dagar är det 1 mars! Kan ni tänka er, då är det vår!! :D Hoppas att denna enorma snön (idag har det snöat så mycket att man bokstavligen får plumsa i snön bara man öppnar ytterdörren och stiger ut!) försvinner fort sedan när det blir vår men det år vintervårens bekymmer!

Igår kväll så planerade jag lite med en vän om framtiden och så, mer om det kommer inom kort.  Sen såg jag på film för att tänka på något annat än ångesten jag fick mot natten och till sist så somnade jag till filmen och när jag vaknade såg jag att media player var ännu på och såg på klockan  - 7:30 var den!

Tur så har man datorunderlag så datorn blir inte så kokhet som den skulle bli om man skulle ha den på täcke t.ex..
Dagen idag har varit helt chill, pratat med en kompis i telefon som jag int hört av på evigheter, lyssnat på musik , gjort hunden sällskap och faktiskt sett lite på tv, jag som annars bara ser på ETT program på tv på vardagar men annars så ser jag bokstavligen A-L-D-R-I-G på tv förutom det då.
Sen så har datorn varit också en del av min dag idag och kommer bli resten av kvällen. Har inget och göra just nu...

Kommentarer
Postat av: flora

sv; toppen, följer dig också nu!

puss!

2012-02-14 @ 18:50:23
URL: http://floramimimaria.blogspot.com/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!