Personlighet

Kollade lite på personlighet av skorpionen och eftersom jag är skorpion valde jag det som stämde in på mig så här har ni att läsa :)

Skorpionen är den mest intensiva, djupsinniga och kraftfulla karaktären i zodiaken. Även när du verkar lugn och avslappnad, är du full av känslomässig energi, som en vilande vulkan. Du har en tyglad agression, en ofantlig kraftfullhet, en magnetisk intensitet och en hypnotisk personlighet. Du är ofta ett trevligt sällskap - tankfull, aktningsvärd och reserverad, älskvärd och artig. I vardagslivet förefaller du tillbakadragen och vaksam.
 
Du har en enorm viljestyrka och orubblighet. Du är väldigt känslosam och känslig, och du blir lätt sårad, ibland utan någon verklig anledning. Du kan då explodera i ursinnig ilska. Du kan också vara väldigt långsint.
 
Du kan använda din enorma energi på ett konstruktivt, positivt sätt mot människor du tycker om, men du kan också vara väldigt destruktiv. 
Du är en god vän, så länge du inte utmanas, men du blir väldigt lätt svartsjuk om du inte får tillräckligt med uppskattning och uppmärksamhet. Du har en utmärkt kritisk förmåga och analytisk kapacitet, men samtidigt är du också väldigt fantasifull och intuitiv. Allt detta tillsammans gör att du har förmågan att se bortom det vardagliga, och det finns fler genier i Skorpionen än i något annat tecken.
Men du blir lätt väldigt destruktiv och extrem och kan då utveckla direkt skadliga tendenser.
I extrema fall kan du också bli sadistisk, brutal och extremt arrogant, med ett extremt temperament. Du kan också bli raka motsatsen - slö och självupphöjande, undvikandes att lyfta ett finger om du inte först lovprisas och smickras.   

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: vad bra att du hittade lite! Jag är ganska insatt så jag har skrivit ner allt jag vet och så, så om du vill kan jag skriva ihop en sammanfattning om ditt tecken ifall det är lättare att förstå då ;)

2012-12-10 @ 15:43:24
URL: http://tsvphoto.blogspot.com
Postat av: Ping Lowhngren

hälsa på min morfar C:

2012-12-10 @ 17:12:03
URL: http://pinglowh.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!