Nyfunna vänner

bild från i våras :) 
 
 Idag när jag kom hem efter åtta på kvällen så skypade jag med några nyfunna kompisar och så spelade jag på min keyboard för dem,har inte spelat på snart 2 år så det var på tiden och kom ganska snabbt in i det och var rätt så lätt när man kom igång. 

Måste nog börja spela oftare och lära mig mer låtar för tycker det är kul att spela ^_^  Var en grymt bra julfest och så kul att få prata med en massa olika människor,var också barnvakt en stund åt 2 söta flickor :)
 
Nu blir det att sätta dagens outfit bild på bloggen och redigera bilder,är väldigt sugen på att fota ute,har lite ideer så om det är bra väder imorgon så blir det mera nya bilder på bloggen.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah- vinn tandblekning i min tävling

Jag gillar din blogg :)

2012-12-10 @ 10:23:40
URL: http://www.nattstad.se/sarahceciliacollin

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!