Illamående

bildkälla:  weheartit
 
God eftermiddag! 

Idag letade jag efter min lista på läkemedelskort där det är en lista på vilka mediciner jag skall ta för den är alltid bra att ha med sig och klart så hittade jag den och sen kom jag hit till datorn :) 
 
Har haft hela natten och idag på morgonen jättehård huvudvärk och ont i magen så blev inte så mycket sovit men lite iallafall. 
Eftersom det blev plättkalas igår och kom hem ganska sent hann jag aldrig ta fram julsakerna men idag hinner jag! Skulle egentligen fara och festa men pga att jag fortfarande har värk och illamående så blir det att stanna hemma.
 
Nu blir det att äta fisk och sen blir det att fixa det juligt här i huset :)

Kommentarer
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Superfin bild :)

2012-12-15 @ 19:42:13
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!