Ut och jogga :D

 
Vaknade idag vid 10, väckte älskling utan resultat så jag steg upp och for och äta frukost själv och lät älskling sova så sött, sedan var jag på ipaden,efter det spelade jag på telefon och lite senare så vaknade älskling så där satt vi och spelade samma spel på varsin telefon :D 
 
Har lånat älsklings kamera (som förövrigt blir snart min) och fotat lite bilder med den,blir bra bilder med den ^^ Sen så är jag snabblärd så jag har lärt mig fota manuellt med den HELT SJÄLV på bara några minuter :))

Var nyss ut och jogga en kort runda själv och snart skall jag ut igen för att värma upp lite till och sen far vi (jag och älskling) ut och joggar lite ^_^  Nu har vi nästan varenda dag gått på promenad men nu fick jag sån lust att jogga när jag joggade/sprang ett kvarter så snabbt ;D
 
Nu skall jag gå iallafall,skriver mer sen!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!