Tagit sönder mina favvoleggings

Älskling ville på fotopromenad efter att jag bloggat och jag valde att följa med så det blev en promenad,  men hittade inget att fota XD
Men det var hur skönt som helst att vara ut och gå,  kallt om händerna var det då det bara var 14 grader ute så vi fick vända efter ett tag för att hämta fingervantar och sen ut igen, men extra att gå skadar inte så klagar inte :D
 
Imorgon så skall vi in till stan, älskling skall på ett ärende på förmiddagen och jag har valt att följa med in till stan (Luleå).
För jag behöv nya byxor,nämligen lyckades jag ta sönder mina favoritbyxor här i förra veckan (oops!) och jag har för lite byxor.  Har spanat in ett par från BikBok som jag älskade men hade inget pengar då så får hoppas dom finns kvar ännu, vi får hålla tummarna :D


Ni får en bild på en spindel jag fotade för 2 veckor sen :)

Kommentarer
Postat av: SARABACKMAN ~ enjoying life

SVAR: haha okej, tack för din utmaning! hör av mig sen när jag har lottat ut :D

2012-08-23 @ 21:03:38
URL: http://sarabackman.blogg.se
Postat av: clara

sv:tack! :)
allt bra? :)

2012-08-23 @ 21:42:42
URL: http://claralarssons.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!