Sprungit i regnet

bild tagen i juli
 
Puhh,idag har jag varit så duktig så jag läst 1500 blogginlägg på bloglovin,duktiga jag!
Annars så har nyss varit ute och sprungit och hoppat i regnet med min pojkvän, dygnsur blev man (of course) men kul var det :D  Så genast när vi kom hem böt vi till torra kläder och snart blir det läggdags :)

Såg nyss en ganska så dålig film,så dålig att den inte är värd att nämnas men vill någon veta vad den heter så är det bara att fråga.
 
Nu skall jag dricka mitt te och sen krypa under varma täcket,bloggar mer imorgon sen :D

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa, det var galet mysigt :) Vad ska du hitta på för skoj idag då?? =)

2012-08-28 @ 13:31:55
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!