Skadat svanskotan

bild jag tog för någon dag sen :)
 
Efter att jag och min pojkvän var ute och jogga så for vi och gunga :D  Fast det slutade dåligt,jag flög från hög höjd och slog svanskotan och ryggen.. Låg ett ganska långt tag på marken men tur hade jag min underbara pojkvän vid min sida som tar så bra hand om mig <3

Harr jätteont ännu och kan inte gå så jag "skidar" fram... ;/   Iallafall när vi kom hem igen så åt vi kvällsmål och såg på filmen Mission Impossible 3 som kom från tv:n och när den var slut var det dags att ta sig en dusch,jag var nämligen helt sandig efter mitt olycksfall...   Nu har jag tagit mina kvällsmediciner och skall sova men skulle bara blogga först så här avrundar jag och säger godnatt! :)



Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, vilken otur!

2012-08-13 @ 13:28:53
URL: http://livetsompetra.blogg.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!