Såpbubblor,filmtittande, haltande.

 
Haltar en hel del ännu när jag går, skulle gärna ha kryckor just nu för jag knappt gå...(och kom inte och säga hur jobbigt det är att hoppa med kryckor för jag har gått ca 7 gånger med kryckor förrut)  
Skall imorgon till vårdcentralen iallafall.

Fick såklart blåmärke på svanskotan efter mitt fall igår och som sagt, kan knappt sitta eller gå för det gör så ont men nog tjatat om det!

Idag har jag varit med min pojkvän som alla andra dagar sen förra måndagen, idag har vi bara chillat,spelat på telefon, pratat, varit ute i solen, +21,9 grader idag i skuggan :D  Sen fick vi tråkigt så vi såg på en film, White Oleander heter den, en bra film som jag rekommenderar! ^^ 
 
Sen for vi ut och blåste såpbubblor :D Och nu sitter vi på varsin dator ^^ 

Kommentarer
Postat av: emma

fin bild :)

2012-08-16 @ 10:11:31
URL: http://emmaeriksson.wordpress.com
Postat av: tjongibuljongen.blogg.se

Fin bild! :)

2012-08-19 @ 11:31:58
URL: http://tjongibuljongen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!