Inget nät.

Nätet har slutat fungera av någon okänd anledning. Därav jag inte kunnat blogga, just nu är vi via älsklings mobila 3G så vet inte riktigt hur det är med uppdateringen då vi inte är på den ofta och vet inte när jag kommer blogga "vanligt" igen. Beklagar verkligen men vad gör man när internet inte funkar här som det ska, tur är det bara tillfälligt avbrott men hur länge det kommer vara vet jag inte.  

Vi får hålla tummarna att nätet kommer tillbaka så fort som möjligt :) Kan iallafall berätta lite vad vi gjort, för det mesta har vi haft filmmaraton, masserat varann,pratat,sett på serier,spelat på våra telefoner,varit in till stan (Luleå) och shoppat lite,eller jag gjorde det, köpte 3 par sockor och en ny plånbok från Åhus :D

 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!