Hemma från resan!

NU är jag hemma igen från resan :) Eller har varit det i lite över en timme nu.  När vi kom hem så lastade vi av bilen med våra saker och sen kom jag genast till datorn.

MIN RESA: 
På måndag så startade vi där 12 tiden och hade några pauser varav en matpaus och sen så for vi och shoppa till Tuuri och så sov vi över i en stuga där nära. Vid stugan hade dom massa får,höns,tuppar,kossor och några grisar och 2 hundar :)  

Andra dagen (tisdagen) for vi igen och shoppa till Tuuri och sen for vi till släktingarna i Kokkola,umgicks mest med Lotta och var där ett bra tag, vi fikade,umgicks och sånt och sen for vi till andra släktingar i Larsmo där vi också sov över. 

Onsdag:  Åt frukost, sen fick jag skjuts till Kokkola för att vara med Lotta,vi fotade massor,pratade,spelade spel och åt och hade det jättekul tillsammans :D  På kvällen tillbaks till Larsmo för att sova över där en natt till.

Torsdag:  Start hemåt,satt i mer än 6 timmar i en bil, och en massa pauser som är borträknade. I tanke på att vi hade hund med så måsta vi stanna med jämna mellanrum.


jag och Lotta igår :) 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!