Full rulle!


ny bild på mig :)


Idag har det varit full rulle igen! Vaknade vid 12 och sen efter en stund kom min vän Cami hit,vi spelade en stund på ipaden och sen for vi till stan för att jag skulle få en medicin från apoteket (receptbelagd). När vi kom hem så packade vi genast våra väskor och for vi till stranden men det blåste skitmassor där så vi hade en minipicnik där och solade och pratade en kort stund. Efter det for vi och åt papagallo-glass, jättegott! :D

När vi kom hem så packade jag och Cami min resväska och sen städade vi mitt rum. For sedan till hennes stuga (vi är grannar) och bakade blåbärspaj med hennes mamma. När vi var klara for vi ut i skogen för att plocka blåbär och kantareller.  Sen avslutade vi dagen med att spela spel på ipaden så jag har haft en fullspäckad dag som ni kanske märkt av allt det ni läste :)



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!