Dags att bege sig till mama :)

 
Hej på er!  

Idag vakna jag av väckarklockan där vid 12:15, orkade inte stiga upp så jag låg i sängen och spelade på ipaden och fick nytt rekord i subway surf (spel) :D Sen lite före 15 kom Cami hit och vi spelade en stund och pratade, sen skulle hon fara till stranden. Jag kunde tyvärr inte följa med pga att jag skall till mamma nu,skulle bara blogga snabbt.

Jag är iallafall nästan klar med hela min packning, har packat min kameraväska som jag använder som handväska också för den är så rymlig och som sagt så packade jag resväskan igår.   

Nu skall  jag packa det sista som datorn och ipaden och sen så skall jag fara,men bloggar senare sen! :) 
 
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!