Ätit frukost!


ignorera att mitt hår ser ojämnt ut, det är inte så kort som det ser ut på högra sidan,ser kort ut pga att jag lutar huvudet XD

 
Nu har jag vaknat, eller ja, för 3 timmar sen egentligen. Var segt att stiga upp på morgon men efter många om och men steg jag upp och fixade frukost till mig och sedan satte jag mig framför tv:n och såg på Jackass 3 :)

Har ganska tråkigt så tänkte ta och lösa lite korsod och annat i min Knep&Knåp tidning som jag köpte i förra veckan :D Bra tidsfördriv ;)  Och såklart lyssna på musik medan jag har lite hjärngymnastik med min Knep&Knåp tdning.

Ha en fortsatt bra dag alla! <3

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!