10 saker du kanske inte visste om mig

10 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG!
- Jag ser ut som en man i långärmade jeanströjor
- Har en titanskruv i mitt finger
- Jag har varit jättenära döden 2 gånger
- Mitt liv har baserat sig av att jag blivit utsatt för mobbning,misshandel och våld men jag är stark som lever än idag och det förflutna har jag lämnat bakom mig.
- Jag är oftast en väldigt glad person när man umgås med mig (oavsett hur jag känner mig inuti så är jag utåt glad)
- Jag har levt hela mitt liv MED djur
- Jag är vig, får t.ex min fot över nacken
- När jag springer på löpbandet på gym kan jag springa/jogga nästan hur länge som helst men joggar jag ute så då ork jag knappt nåt alls, konstigt va? ;)
- När jag föddes hade jag gulsot
- Jag tål inte att dricka lättmjölk men all annan mjölk kan jag dricka, MEN är det lättmjölk i maten så då kan jag äta det utan problem.
Mitt opererade finger, suddigt I know men var ända bilden jag hittade..





Kommentarer
Postat av: jewelry and agony

Kolla min blogg om du vill vara med och tävla om ett armband

2012-04-09 @ 20:08:32
URL: http://jewelryandagony.blogg.se/
Postat av: iiiden

aj!

2012-04-10 @ 10:18:31
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: iiiden

aj! själv fick ja operera in skruvar i fingret haha :D

2012-04-11 @ 20:13:34
URL: http://iiiden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!