Displayen död.

Skulle uppdatera min telefon och sen dog displayen, det går att stänga av och sätta på telefonen (hörs ett litet darrljud) men helt kålsvart display. Fattar inte vad som hände med den! :O
Får se om den vaknar vid liv under kvällen/nattens lopp eller imorgon på morgonen,annars kommer jag hamna ta med min gamla telefon vilket betyder ingen instagram och sånt.  Sen så måst jag säga för att vara ärlig så minns jag inte hur mycket inlägg jag gjort inför påsken men huvudsaken att det kommer lite iallafall! 

jag hoppas att ni inte försvinner från att läsa min blogg bara för att jag kommer vara lite bortrest, jag har ju ett liv och leva utanför bloggen så :D

Och nu börjar ögonen gå i kors och huvudet bankar så det är dags att säga godnatt, så GODNATT! 


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!