Dåsig.

Bilderna jag sade som skulle komma från min&Mirjams photoshoot och från när vi var i stallet kommer imorgon pga att jag inte alls varit på humör idag! 

Förlåt men har verkligen inte orkat..vet inte om jag hade feber på dagen eller vad men jag var så slut och hängig och pupillerna var helt jättesmå vilket dom inte brukar vara.. Så slut att jag inte slapp upp ur sängen trots ansträngning så blev att vila flere timmar på sängen men sen slapp jag upp ur sängen till sist, underligt nog.
Jag låg i sängen och chattade med min kusins dotter Lottaoch sedan fick bestämt med min kusin att jag skall till dem 17-21 oktober, dom bor i karleby så det är kommer bli skoj för då har Lotta höstlov

Är fortfarande lite dåsig och så, men skall titta på en film så jag får tänka lite på annat än det som snurrar nu och imorgon på morgonen till hälsovårdscentralen pga att min hand inte har "gett upp" domningen än och läste HÄR (länk) om handstickningar/domning och symptomen e precis lika som jag har, men ja, man skall int utgå alltid från det utan ta reda på först. Sen tänkte jag begära att labben skulle kunna ta alla möjliga blodprover som finns för att kunna vara på säkra sidan och veta om något inte är som det ska eller om allt är som det ska. Har nu ätit nästan hela sommaren och äter ännu järntabletter pga mitt hemoglobin var vid 100 i somras så borde kolla upp det också hur det ser ut nu.

Efter det blir det att fortsätta sticka på min tubhalsduk och sedan är jag hemma vid 15 tiden!

Hoppas ni haft en bra helg!
Nu önskar jag er godnatt, dröm sött och avslutar med en liten dikt;


Jag behöver någon som tröstar mig.
Håller om mig när jag gråter mina mödosamma tårar.
Håller mig kvar när jag desperat greppar badrummets kakel
i ett försök att greppa verkligheten.
Håller mig ovanför ytan när jag drunknar.

Hjälper mig segla tårarnas hav.
Rida ut ångestens storm.

Tvingar mig att fortsätta gå när
vägen försvinner under mina fötter och ersätts med
vassa stenar och skärvor av skuld.
Får mig att fästa blicken på framtiden och allt som
kan vara.
Leder mig genom suddiga gränder,
svarta labyrinter och svidande sår.

Håller min hand när världen är för svår.
Får mig att skratta när tårarna svallar.
Håller mitt hopp levande.

Kommentarer
Postat av: Katie Rebekah

Okay. Jag minns bara att du hade skrivit till mig att jag kunde maila dig om jag ville prata eller så... Men aja jag vet inte.



Ha det gott!

Vi hörs :D

Kram, Katie Rebekah!

2011-09-25 @ 22:16:14
URL: http://katierebekah.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Hej Kul att du vill vara med i VECKANS BLOGG :) Dock har du inte gillat på facebook som du sa.

2011-09-26 @ 10:22:45
URL: http://kindofscofield.blogg.se/
Postat av: julia

sv: ja den är jätte skön och mysig!



Allt bra idag i alla fall ?:)

2011-09-26 @ 18:51:01
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!