Shopping nr1!

Förlåt för dålig bloggning men har haft fullt upp! Har inte haft tillgänglighet till dator sen kl 8 idag morse.
Är helt slut nu efter att ha gått på Ekenäs Marknad sen 15-20:30... huhhu. Men kul hade jag med Amanda K.
Imorgon en lika intensiv dag men med Mirjam och blir nog en bra och rolig dag det också, likaså som idag! :D

Nå till dagens köp på marknad;
  • Nomination armband
  • 7 st wienerbröd åt pappa för 8€ tillsammans (han betalade tillbaka åt mig när jag kom hem)
  • 1 negerkyss ( ops ,man får ju int säga negerkyss mer men ja sa de iaf!! ;) )
  • 1 MEGASTOR PLÄTT med grädde&hallonsylt
  • 1 hårband med en fin rosett på
  • 1 nyckelring med elgittar på åt min bror

Det var typ allt, imorgon blir det mer shopping med Mirjam :D Hinner inte sätta in bilderna till datorn som jag fotade igår för skall sussa nu så det blir tills imoron istället! Nu skall jag krypa under täcket och sova, godnatt :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!