Torsdag = marknad!

ph: Amanda Lundkvist (jag)
GODMORGON SOLSTRÅLAR!

Har ni sovit gott? Idag är det som sagt äntligen marknad som jag har skrivit om en del denna vecka! Men det är en "stor" happening här i Ekenäs. Tivoli, försäljning av godis, meter lakrits snören, drömfångare, kläder och försäljning av en massa annat!
Nu skall jag packa kameraväskan och sen stiga på bussen som tar mig först till arbetsplatsen kl 9. Klockan 10 skall jag till fysion i en timme. Lunch efter 11 och sen läkarträff kl 14 och efter det till Amanda K. för att laga oss klara inför photoshoot och till marknaden :D
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: det stavas erica.

jätte fin bild! :')

2011-09-24 @ 09:22:34
URL: http://ericasblog.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!