Tisdag


Jag&Mirjam (:


Så var det då en ny dag på veckan. jag väntar så till helgen men den är snart här :D 
Skall berätta för er vad som händer då. Jo det är så att min fina vän Mirjam kommer från Åbo till mig och sedan tar vi oss med bil in till stan för att gå på marknad och det kommer bli sjukt kul! Där är också tivoli men vi får se om vi åker nåt. Min systemkamera följer såklart med och troligen kommer jag filma lite, vi får se men åmtinståne kommer vi att fota massor!

På lördagen skall jag&Mirjam och rida till ett privat stall, kommer bli jätteskoj det också. Då tar jag med bara min lilla kompaktkamera pga säkerhetskäl. Vi ska rida helt själva fritt ute i terrängen och så.

Mer mer om dom dagarna sen när det har skett. Kanske jag får Mirjam övertalad till en videoblogginlägg, vi återkommer med det sen i fredags! ;)

Idag har jag som vanligt varit och stickat på min tubhalsduk. Men efter lunchen så for jag och en annan till ett café och där köpte jag choklad, mums :D
Kom ganska långt med min tubhalsduk i tanke på dom få timmarna jag var där. Bussen var sen på morgonen så var först halv tio på arbetsplatsen. Var helt ensam med en annan från det tills kl 11 då det stängdes för en timmes lunchpaus så hann få mycket gjort. På eftermiddagen var det samma som gällde bara att då var det några andra som också kom och joina vår stickgrupp :D

Slutade klockan två och nu har jag varit hemma i ca en timme och läst bloggar och nu tänkte jag sätta på någon film. Vet inte ännu vilken det blir så uppdaterar om det sen med en trailer&handling när jag hittat nån jag vill se på. Tänkte gå och fotografera men det är mulet&tråkigt väder så blir bara att sitta inne och mysa ;)

Ha en fin tisdag :)


Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!