Statistik rekord!

Tack så jättemycket! Det var längesen jag hade såhär många unika besökare/sidovisningar! Pga att det blev låg "profil" på bloggningen när jag låg på sjukhus men nu har min blogg varit ett bra tag uppdaterat och jag blir så himla glad av det nya läsare som kikar in! Och ni andra också som läst min blogg ett längre tag. 
Ni är alla underbara :D <3 Och tack för det underbara kommentarerna jag fått :D 
Kom ihåg att kommenterar ni så får ni svar på eran blogg, men/och ni kan fråga mig också vad som helst på blogresponse! Gäller fotografering, om mig, tips, ja vad som helst så fråga på! =)
Pga detta har jag funderat på att ha en tävling, vad skulle ni önska att jag skulle ha för tävling/vinst? =) 
Ni får vara med på att påverka eller vill ni att det skall komma med en överasskningspresent eller något sådant dylikt?  :)

Ni kan också kontakta mig på min e-mailadress jag använder för er bloggläsare ; [email protected]

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!