Redo för ridning!


Vi övade igår inför ridningen idag med denna häst som ni ser på bild ;) 


Igår kväll såg vi på filmen " I taket lyser stjärnorna" före vi gick och sova men blev på hälft pga att vi började sova nångång 3 tiden på natten och steg upp idag morse kl 10:30 för att jag skulle fara till Tenala HVC för att ta mitt sista rabiesvaccin (egentligen via hemvården men vi hade kommit överens om det då jag måste ta det en särskild dag/tid efter hundolyckan, så strängt att det inte ens fick förväxla med en dag! ) och Mirjam följde mig som stöd ;) På vägen hem började ösrögna så vi sprang med full fart hem och hoppades på att det skulle sluta tills vi skall och rida till Snappertuna.
Jag satte Mirjam på prov i mörkerkörning igår och när det var ca 5 minuter kvar började det regna men vi kom välbehållna hem ^^
Nu har vi bytt om till ridkläder och skall strax åka väg för att rida ;D
Kameran följer med så det kommer en hel del bilder&ett videoblogginlägg när vi kommer hem. 
När vi kommer hem skall vi OCKSÅ fota modellbilder på varandra.

Hoppas ni får en bra dag för det kommer vi att ha!

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas du får en mysig lördag!

kram:)

2011-09-24 @ 21:44:28
URL: http://iiiden.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!