Proppmätt

Har just ätit tortillas x2 och till efterätt en chokladpudding. Blir ingen fotografering sen heller pga vädret förväxlade snabbt och solen tittade fram bara en stund men sen kom en massa moln och nu regnar det och blåser något så fruktansvärt!
Före jag åt mat duschade jag så nu är man ren&fräsch inför imorgon då det är marknad :D 
Denhär veckan kommer bli fullspäckad men bra, det känner jag på mig :)
Nu skall jag samla krafter och sedan städa rummet... orka.com. Har ingen motivation alls men hoppas den kommer. Har ju hela dan på mig ännu men tar de lugnt nu och kanske spelar sims 3 så städar jag på kvällen sen. Det låter perfekt ;D
Fast imorgon kväll hinner jag också städa så tror jag delar upp det att hälften idag och hälften imorgon ;P
Vad skall ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Svar: Tack :))

2011-09-21 @ 17:41:24
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!