Onsdag.

Helt sjukt hur veckorna går fort! Nyss var det helg och nu är vi i mitten av veckan så snart är det helg igen! Idag finns det inget speciellt att berätta om dagen/den tiden som gått för idag.. var som vanligt och jobbade till handarbetsalen men hann inte påbörja att sticka en poncho idag när jag var till hälsovårdscentralen (där jag annars fick reda på att jag har urinvgäsinfektion så skall gå på 3 dagars antibiotika kur och om en vecka så skall jag ringa och fråga om dom hittat nåt annat då dom satte det på odling för att jag hade blod i urinet.. )

När jag var tillbaka var det mat och efter det hade jag samtal med min egenvårdare. Efter samtalet for jag en stund till handarbetsalen för att planera/förbereda inför stickningen.
Skrämde en handledare också genom att komma smygande bakom henne och satte min ena hand på axeln utan att säga nånting ;) Hon hoppade till och blev nästan livskrämd xD
Kom nyss hem och skall nu äta mellanmål - bananyoghurt! :)

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!