Nattuggla

Fick inte alls sömn på natten pga att jag var helt superpigg men ändå var nere så istället för att gå ner i sina djupa tankar så chattade jag med min underbara fina vän Chris på msn! Mitt humör blev faktiskt bättre när man fick annat att koncentera på. Vi testade någon funktion så att jag var inhackad på hans dator. Alltså att både jag&han kunde styra över hans skrivbord m.m! Hihi, de va kul :D


Jag somnade först efter halv 7 på morgonen nångång och vaknade nyss två tiden..Har inget speciellt att göra idag så det blir väl bara till att ta det lugnt&chilla om int nån kompis frågar om den vill vara med mig xD 

Fotona jag fotade igår kommer ju som sagt (som lovat) upp till bloggen idag :) Nu skall jag käka FÖRSENADE frukost iaf! Eller snarare brunch.. 

Kram!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!