Dendär härliga känslan efter träning!

Nu har nog jag&kroppen arbetat massor för idag efter dagens träningspass. Förvånar mig inte om jag kommer ha sjukt lite överallt i kroppen imorgon. Det kändes verkligen i alla muskler..ajaj säger jag bara.
Och mot slutet så fick jag sendrag i tårna fler gånger på höger fot...AJ! och det såg inte klokt ut hur tårna såg ut då..

Men ja.. skall int klaga mera. Är glad att det märks att man har presterat bra!
Trots att imorgon kanske det blir mera muskelvärk. Får se om man kommer upp från sängen imorgon! Tack Mandou för en bra dag! =)

Imorgon bär det av på förmiddagen till hvc för att ta bort stygnen från läppen, äntligen! Sen hoppas vi att såret på läppen under stygnen skall börja läka bättre!
Loggade annars nyss in på bloglovin och så stod det 426 inlägg! Jag bara wtf. 426 inlägg på en dag! Och då är det inte ens hälften så många bloggar jag följer :o
EDIT: Bloglovin har/hade tydligen någåt fel så den hade lagt till som nya inlägg fast egentligen det var sådana som jag läst redan..t.ex inlägg från 18 augusti och tidigare :O FAIL!

Men nu är jag helt död så ska bara lägga mig ner och läsa inlägg och sen sova. 
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättekul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, lycka till! :D

allt bra?

kram, http://hannalovisasol.blogg.se

2011-09-02 @ 06:58:29

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!