Mirjam kommer övernatt :D

Klockan 11 är det familjeträff idag och då får jag träffa min älskade mamma. Var två veckor sedan men det känns som en evighet. Har saknat henne <3 Hon skall då få en t-shirt med ett foto på hennes älskade hund Elvis som jag beställde åt henne från nätet :)
Efter familjeträffen när jag kommer hem blir det städning för fulla muggar pga att jag inte alls hann idag och sedan kommer min fina vän Mirjam till mig som borde anlända nångång där 16-17 tiden till mig och så skall vi fara och äta pizza tillsammans före vi går på marknaden, nam! :D
Sen skall jag&Mirjam umgås med varandra och hitta på en massa roliga saker. Hon blir övernatt hos mig ^^
Bloggar sen mer senare idag!

Hoppas ni får en bra helg :)


Kommentarer
Postat av: MADDES

Det strulade ihop sig med skolan men idag känns det bättre även om det inte riktigt är löst

2011-09-23 @ 13:35:01
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: M*

- :)!

2011-09-23 @ 15:09:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!