Kameran såld!

Otroligt nog har jag hållits mig vaken hela dagen sen dess jag vaknade trots att jag var vaken hela natten pga att jag inte fick sömn!  Jag blev sugen på choklad (once again) så gjorde ihop glutenfria chokladbollar, mums!

Receptet finns på min blogg, inlägget under detta :)

Annars så har jag fått min systemkamera såld åt min kära vän Julia! (: Skall nämligen köpa en Canon EOS 550D, vilket betyder att jag uppgraderar mig i systemkamera väg och så kan jag börja också filma! Har nu ett bra tag velat ha en systemkamera som man både kan fota&filma med. Imorgon vet jag om den är min!

Nå sen så har jag bara gjort det vanliga, bloggat, läst bloggar, chattat på facebook med kompisar och kollat bilder på dayviews och sånt. Mitt konto på dayviews är annars mandzen för er som är intresserade men det kräver att ni har ett eget konto för att komma in på min! :) Där laddar jag också upp bilder som jag själv fotat och sånt.

Nu skall jag iallafall börja sova, är trött...
Hoppas ni haft en bra helg.

Med denna bild avslutar jag att blogga för idag. Hörs imorgon.
Godnatt. Sweet dreams!

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Har du haft en bra helg? :) Kramar!

2011-09-04 @ 23:26:06
URL: http://Sannalitens.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!