Hemmakväll.

När jag kom hem från "jobbet" så gick jag genast ute med hunden. Först blev det tvärstopp när han gick ut och sen i hallen och flyttade inte på sig. Efter ett tag gjorde vi ett nytt försök och då funkade det bättre. Vi gick bara en liten 10-15 minuters runda för att det regnade och han gillar inte precis regn! Var så länge att han fick göra sina bestyr och när vi just kommit till staketet hemma så började det ösa ner! Så då stannade hunden igen men fick honom in på sina egna ben :)
Sedan åt jag mat, ris & superstark chiliköttfärsås och efter det satte jag på datorn och sedan dess har jag bara varit inne och myst. Läst bloggar, chattat med mina fina vänner, lyssnat på musik och kollat på tv. Sånthär allmänt jag gör en vanlig vardag :D Finns inte så mycket att göra när det regnar där ute. Men härligt nu iallafall när alla höstfärger börjar komma i naturen ^^ Har redan kommit lite men det blir bara mer och mer. Och vad är inte bättre att jag fyller år om ca 1&½ månad! 

Nu skall jag fortsätta läsa bloggar&sedan se på tv en stund och efter det kolla film. Vet inte ännu vilken det blir men det kommer nog en trailer upp på den filmen jag skall se senare ikväll!

Vad har ni gjort denna kväll? :)

Kommentarer
Postat av: Katie Rebekah

Tack för dina ord hos mig =) Ja det är skönt när ångesten är under kontroll!!!!! Det kommer jag leva på länge =)



Hoppas du har en fin kväll!

Kramar, Katie Rebekah

2011-09-13 @ 19:24:51
URL: http://katierebekah.blogg.se/
Postat av: M I R A

Fin blogg du har!

Var gärna med i Veckans Blogg som du finner i min blogg, länk till inlägget: http://photobymira.blogg.se/2011/september/veckans-blogg.html#comment



Skulle vara superkul att ha dig med! Ha det bra! Kramar / Mira

2011-09-13 @ 19:27:53
URL: http://photobymira.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!