Good day!

Har haft en awesome dag med Amanda K :D Vi har fotat varandra och så fotade jag lite i naturen :) Före det var jag till frissan och fick mina ögonbryn färgade gratis!

Fina bilder fick jag&Amanda annars under vår photoshoot! Men dom bilderna kommer upp imorgon för skall nu kolla igenom dom på datorn och sedan fixa på det bilder som behövs och jag tänker inte sitta uppe hela natten för att göra det så därför gör jag de imorgon då jag e ledig ;D

Trots att jag kommer tillbringa min tid först på HVC för att få en tid till en ortoped/kirurg. Har just snackat med min vän Jeanette på facebook om min hand osv då hennes mamma är närvårdare ;)
Skrev på bloggen att ja sku fa för nån dag sen men det blev inte av så nu blir det dags..också för att handen blivit sämre + mycket värk och en blodådra har kommit fram och synas.. när en nerv blir ikläm (vilket har skett) så kan ju inte blodet passera så...   wish me good luck! Håll tummarna för mig för anamma ändå, jag ska ha detta fixat! =) 

Vi har försökt med ALLT men inget funkat så då läste jag om operation och min vän Paula, så i deras släkt haft likadant och dom har opererats för det..

Avslutar dagens blogginlägg med dagens outfit;
Kofta - H&M / Tubtopp - Pieces /Leggings - unknown /Converse

Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Vet inte riktigt exakt. Tror det stod 3km fågelvägen. Så det blev mycket längre eftersom vägen var krokig :)

2011-09-27 @ 23:16:59
URL: http://linafoto.blogg.se/
Postat av: Cami

snygga dina ögonbryn blev! :P

2011-09-28 @ 15:11:37
URL: http://reminiscences.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!