Den andra lördagen i september.

Nu har jag tagit en tupplur och sov i ca 50 minuter, skönt! Först hade jag väckarklockan på men sen somnade jag om för 10-15 minuter till och vaknade självmant och kände för att nu skall jag stiga upp och är verkligen piggare nu (:
Så nu idag orkar man sen mera när vi får gäster senare på eftermiddagen. Som jag nämnde igår så kommer ju min äldsta storebror&hans flickvän hit! Dom kommer och fixa photoshop åt mig också, äntligen! :D
Skall snart hoppa i duschen, fixa håret, sminka mig och sånt och sedan baka ,efter det vänta på att dom kommer från Åbo. Medan jag väntar kommer jag att fara ut och fota med min nya kamera också så det är garanterat att senast ikväll kommer det upp nya bilder till bloggen så håll utkik!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!