Deeper and more deeper.

Har inte alls haft nån lust att blogga...men försökt ändå. Är helt nere&tankar snurrar kring en del..
Men nu skall jag ta kvällsmediciner och efter det krypa under täcket och sova för imorgon skall jag stiga upp kl 7 för att fara i duschen, klä på mig rena kläder, fixa mitt hår, sminka mig osv och packa kameran och sen iväg till Helsingfors kl 9:40 från stan! ;D Skall träffa Paula som sagt i Helsingfors :D

Måste stiga upp tidigare pga att jag måste i duschen och för att jag måste ta 8:20 bussen in till stan pga den följande går först kl 10 och då missar jag 9:40 bussen när det är bestämt att jag skall ta den till Helsingfors! ;P

Vi hörs imorgon, om jag inte hinner blogga på morgonen/dagen när jag är i Helsingfors så bloggar jag när jag kommer hem på kvällen.

Godnatt! (:
bild i repris

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du haft en bra dag! =D

2011-09-15 @ 21:45:42
URL: http://emellay.blogg.se/
Postat av: HANNAH / SPOINK

sv: det hade ju inte varit fel det heller att kunna byta plats sådär! ;))



Hhaha okej ;) usch va jobbigt :s



Okej, men hoppas du är på bättre humör nu! :)

Jag mår toppen! :D

2011-09-15 @ 22:09:48
URL: http://spoink.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!