Familjedagvårdare?


låt gå med en alldeles för ljus bild xD


Igår såg jag sen aldrig på någon film då jag fick världens kraftigaste smärta i min visdomstand. Jag bara satt och skaka och skrek och grät av smärta. Dendär smärtan var värsta jag nånsin haft! Men imorgon skall jag ringa till tandläkare och beställa tid och sen därvidare få tid till en operation.
Så jag beslöt mig för att försöka sova så jag int skulle behöva stå ut med smärtan i vaket tillstånd.. somnade sen till sist och det tog nog sin lilla tid och hade väckning idag kl 12.

Idag blev det inte riktigt som planerna då jag aldrig fick svar av min käre vän xD  Men jag gick runt på stan i några timmar, for till bibban och så köpte jag 3 psykolog och social&hälsovårdsböcker för 0,50 € (5 kr st) och fick 2 st gratis så nu har jag lite att plugga!

För er som inte vet så igår så sökte jag till familjedagvårdar utbildning som finns både i Kimito&Pargas så har anmält mig till dem båda och nu nästa månad nåndag skall det vara intervju, kommer få mejl sen när datumet är fastställt så håller vi tummarna att jag kommer in i nåndera :D 
Utbildnings datum är ; dec. 2011 - 8.10.2013. 

Sen efter jag läst lite i ena boken på bibban i ca en timme och väntade på att jag skulle få något svar av min vän men utan svar blev jag så då for jag sedan till apoteket för att köpa värkmedicin och en medicin som skall sätta igång magen. Har lite krångel med magen men är ju glutenintolerant så... har förstoppning och så men nu hoppas vi att det ska bli bättre med medicinen :)

När jag kom hem så for jag genast ut och gå med hunden runt "barnkvarteret". Kallar det för barnkvarteret då jag som liten vistades massvis där med min/a vän/ner.

Genast efter det blev det ris&lite kött.. Så ja, såhär har min dag sett ut.

Hoppas ni orkade läsa allt och att ni haft en helt ok/bra dag!

Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!