Good and bad.



Tågresan gick bra, men den sista timmen före jag anlände till Pasila från Karleby så började jag tänka på en hel del. Böt tåg i Pasila för skulle till Karis och så kom pappa efter mig.

På väg hem så kom det mittiallt två hjortrar över vägen så pappa bromsar och just när han börjar gasa lite igen så kommer det en TREDJE (!!!!) från ingentsans så vi var int ens en halv meter ifrån hjorten! Tur så krockade vi inte!
Jag talade i telefon i bilen en stund med Nilla medan pappa körde annars.. :)

När jag kom hem så var jag ute på gården med hunden en stund. Han var jätteglad av att se mig igen och jag var glad av att se han :D

Sen kom våra katter också fram och hälsade på mig ^^
Packade upp lite saker när jag kom hem och sen var jag så slut så jag vilade en stund och var på datorn. Sen behövde jag prata ut så pratade under några timmar i telefon, först med O och sen när vi avslutat samtalet så fixade jag lite på datorn och så ringde mamma, efter det så ringde B upp mig och så pratade vi om allt möjligt :)
Så har haft riktigt telefondag idag ^^


Efter telefonsamtalen pratade jag ut ännu med min kusin Tina på facebook :)

Är väldigt tacksam över att ha släkt&vänner som verkligen bryr sig och finns där för en och som man kan prata om allt med :)

Och sen så blev jag jätteglad då jag såg att jag vunnit i en smyckestävling och som jag skrev om på inskällda inlägg på bloggen :D




Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

Fin blogg!



Vore jättegulligt om du ville rösta på min bild i en fototävling, nr 13!

Alla som röstar blir länkade :')



kram

2011-10-22 @ 09:43:42
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: bella

ha en bra dag! :)

2011-10-22 @ 12:43:11
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: hannah

ställ en fråga i frågestunden ! www.hannaow.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

2011-10-22 @ 12:59:50
URL: http://hannaow.blogg.se/
Postat av: Isabella Axelsson

sv: tack! ska fixa länkarna ikväll :)

2011-10-22 @ 13:42:04
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!