Adidas

Var till stan en sväng för att köpa en adidas väska där det ryms MASSOR i så får kameran och andra saker med i den. Perfekt att ha allt på samma ställe :D 

Klart skyddar jag kameran också så int sakerna "stöter" på varann så att det kan bli rispor osv. Köpte från intersport och den var på rea!

Sen gick jag in i Lindex för att dom har 50% och 70% rabatt så köpte två linnen, på en står det "You can make it happen" - den varr 50%nersatt  och den andra har volanger på sig som var 70% nersatt och så köpte jag ett par bh som var likaså nersatt till 70%  :)
Egentligen har jag gjort dataförbud åt mig själv så att jag får först komma på datorn när jag packat klart men jag måste ju hålla igång bloggen och jag gör istället två saker samtidit - är på datorn&packar så jag springer mellan datorn&kläder och reseväskan just nu.  Så därför hinner jag skriva ett inlägg ! Talade i telefon med Lotta ganska länge när jag kom hem och sen åt jag bananyoghurt, mums!

Nu skall jag vara flitig och fortsätta med packningen och lyssna på musik, bloggar mer senare när jag har allt klart!

jag igår i min one piece och min Citzy ^^

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: tänkte köra det här i bloggen, för fick en annan tips av en annan så tänkte pröva det :)



Tack !

kram

2011-10-13 @ 17:02:14
URL: http://sssmiley.devote.se
Postat av: Josäfin :>

Mysig onepiece :D

2011-10-13 @ 19:58:08
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!