ISO OMENA


bild jag fotade idag i Ingå (:

Tjenahalå!
Vädret har humörväxlingar idag igen. Regn,sol, grått,regn, sol osv.... 
Men idag har jag iallafall shoppat i ISO OMENA, fick i stortsett allt köpt som jag sökt efter/behöver. Nu kan jag säga att jag är också en stolt ägare till en one piece! :D

Köpte också några par stickade tröjor som kommer användas MASSVIS nu när det är kallt på hösten&vintern :)

Det var passlig mängd av kunder så man kunde gå helt fritt utan att trängas och köna gick jättefort! Kände att jag fick allt jag behövde i passlig tid innan jag skulle ta mig tillbaka hem med bussen. Men före jag for ut till busshållplatsen på motorvägen och vänta köpte jag cappuchino!! Jag som annars aldrig dricker kaffe, jag bokstavligt AVSKYR kaffe. Har druckit det 5 gånger i mitt liv.  Måste medge att jag gillar cappuchino. Smaken i början är jätteäcklig enligt mig men sen när man tar lite större klunk är det lite sötare&gott :)

Kanske på väg och bli en kaffedrickare? Who knows!

Men nu är jag iallafall hel&behållen hemma. Vid Ingå så var det en kort liten paus så jag passade på att fotografera lite.. Trodde också att jag tappat bort mitt objektivlinsskydd men det visade sig att den var hela tiden hemma på spelbordet!
Nu blir det att äta mat för jag e VRÅÅÅLHUNGRIG (!!) och sedan fota allt vad jag köpt så det får ni se i ett annat inlägg, och varifrån di är köpta. 

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: hahahahahhah

Varför åkar man buss då man kan ta tåget som är billigare, och snabbare också ? Till Sello kommer man jättelätt med tåg, rakt utanför stannar det i Alberga där Sello är.

2011-10-12 @ 16:35:13
Postat av: jennifer

svar till "hahahahhahaha": För att förutom hon åker gratis buss så är tågena så jäkla försenade nuförtiden (om du hängt med)att det har blivit snabbare med buss. Y-tågena är ännu långsammare. Du vinner på att åka buss till Sello i dessa dagar.

2011-10-12 @ 19:30:02
URL: http://jennifers.ratata.fi

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!