Trött.

Tänkte göra snabbt ett inlägg före jag går och sova! Skall imorgon på ett ärende och sedan är det packa som står på schemat. För att jag skall få nånting gjort så har jag gett dataförbud åt mig själv TILLS jag har allting packat&klart för på fredagen åker jag som sagt till mamma en natt och via därifrån sen för antagligen hon mig till tågstation på lördag morgon då mitt tåg avgår redan 8:04 finsk tid från Karis till Karleby. Har en 6 timmars resa att se framemot! 

Idag efter att jag kom hem från ISO OMENA så fotade jag allt jag köpt och chattade på facebook med 3 kompisar och åt potatismoslåda , glutenfritt såklart :)

Efter det hoppade jag in i min nya one piece och pappa undrade ritkigt vad jag hade köpt. Första gången han såg en sådan XD Jag har insett att jag liknar mumin i min one piece . Randig mumin, det var en nyhet! 


Har för ca en timme sen tagit mina kvällsmediciner och mina ögon håller på fara ihop och jag är jättetrött så nu skall jag sova, godnatt allesammans!

PS: Kollade nyss på statistik och har haft närmare 100 unika besökare och närmare 300 sidovisningar idag, tack så jättemycket alla! =)

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: i stort stt :)

2011-10-13 @ 08:54:00
URL: http://hannalovisasol.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!