Tjejkväll!

Kom hem till pappa tidigt på dagen idag och när man öppnar dörren så är det två hundar som kommer och möta en! <3 (:

Lady är här på besök och hälsa på vår hund Citzy och så di ha lekt idag! :D Själv filmade jag en liten stund när de lekte med varandra och fotade också.

Sen spelade jag en stund på gamecube på spelet Donkey Kong jungle beat. För er som inte vet så är "kontrollen" bongo (trummor) som man ska slå på och så har den en mikrofon och när man klappar i händerna så gör donkey kong (apan) olika rörelser i spelet, sjukt kul spel men spelar man lääänge får man ont i händerna! ;P
Ikväll kommer det upp bilder från när vi var till Fängelsemuseet. Vi var bara en kort stund så jag fotade mest bara pansvarvagnar, lite byggnader,fåglar å ån ;P

Nu skall jag fara och sminka mig och fixa mig för kl 18 skall jag på tjejkväll! :)



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!