TACK REBECCA! Jag är vinnare i en smyckestävling :D

Idag på tåget så funderade jag om jag skulle delta i en smyckestävling eller inte men så beslöt jag mig för att varför inte pröva och vetnivad, jo, jag VANN :D Priset var ett valfritt smycke från zuridesign.blog.se och jag valde ear cuff med fjädrar och en uggla :)

Tack så jättemycket Rebecca, du förgyllde min dag och nu blev mitt humör från ledsen till jätteglad :D

Gå in och kika på hennes fina blogg ; http://rebeccaharkonen.blogg.se

Och tack så jättemycket för gratulationerna :D  Detta var också en ypperlig bra födelsedagspresent till mig då jag fyller om 5 dagar 20 år! :)

Kommentarer
Postat av: beccis

Vad bra att jag gjorde dej glad igen då, du hade väldig tur för du anmälde dej sist av alla deltagare men vann ändå :D

2011-10-22 @ 12:07:23
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!