Stjärnhimmel

Igår kväll var som sagt jag&Camilla och fotade på natten, vi fotade stjärnhimmeln och fick faktiskt några lyckade bilder så här kommer dom jag fotade med min kamera :) Camilla hjälpte mig bara lite med inställningarna :) Jag tror jag såg ett stjärnfall också för när jag kollade på stjärnhimlen så plötsligt blinkade det till och rörde på sig!


Nu har jag bloggat klart för idag men nu skall jag kolla en film trots att ångesten är skyhög över mig...
Skakig,överhettas...efter hettan börjar jag sen frysa. usch! Inte nu, jag brakar ihop..

Hoppas ni sover gott inatt iaf!

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: min kväll har vart super !

2011-10-02 @ 10:12:14
URL: http://hannalovisasol.se

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!