Shopping :)

Har varit på en shoppingtur idag, allt detta fick jag ;

Randig (vit&röd) tubhalsduk
Två jackor
1 nattlinne
Uggs (skor)
Vitt linne med lite spets på
Pyjamas byxor med massa hjärtan på.

Tack mami <3 :D 
Bilder på allt jag fick kommer i helgen!

Detta var som födelsedags present till mig och jag fick välja allt själv :) Sen for vi till Hesburger och äta, jag åt kycklingsallad och di andra åt hamburgare.

Före vi for och shoppa så for vi till Hämeenlinna och gå runt "fängelsemuseét" och där fotade jag en hel del så därifrån kommer det också upp bilder i helgen på bloggen helt säkert!


Hurdan har er dag vart? Jag har varit som sagt NÄSTAN hela dagen och rest och shoppat så därför har jag inte kunnat bloggat.

Är helt proppmätt nu att huhhu. Skall bli övernatt ännu en natt hos mamma och imorgon fara till pappa igen.
Bloggar kanske mer senare ikväll eller först imorgon, hoppas ni haft det bra,hejdå :)

Kommentarer
Postat av: PEETRA

- Ush, låter hemskt :/ Ja djupt vatten är verkligen ingenting att leka med, och det är så himla läskigt :(



Tack så mycket, hoppas du haft en bra dag med :) kram

2011-10-28 @ 00:54:40
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: beccis

Vill önska dej en trevlig helg! Ska du göra nåt kul? :)



Förresten missa inte min tävling där du kan vinna smink: http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/elf.html#comment

2011-10-28 @ 11:43:23
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!