Kvällen

Hola!

Har ikväll sett på filmen Exorcismus,helt ok film. Hoppade till några gånger under filmens lopp x) Haft " fullt upp" på kvällen med att chatta med 4 st vänner samtidit på facebook men helt kul ha de vart, intressanta diskussioner med vissa ;)
Imorgon så är det inreda och städa rummet som står på schemat, behöver verkligen ändra i mitt rum då det inte alls är någon ordning på det just nu.

Men nu ska ja gå och ta mina kvällsmediciner som jag insåg nyss att jag glömt och ta, men sov så gott alla! :)



Kommentarer
Postat av: Cornelia

Kul att du är med! :) Skriv gärna om det på din blogg! :D

2011-10-31 @ 10:50:45
URL: http://kindofscofield.blogg.se/

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!