I am free now.


Min fina släkting Lotta på bild (: Som jag kommer träffa 15 oktober (och en vecka framåt),alltså snart :D


Så härligt att va hemma igen. Kom hem för ca 20 minuter sen. Och nu behöv jag int alls fara tillbaka till terapi/aktivtetsalen igen :) Det var det som jag menade med utskriven i förra inlägget.
Fick hem min tubhalsduk som jag skall fortsätta sticka på här hemma men skall skaffa först 8 mm rundstickor före jag kan börja sticka på den.

Talade nyss med Lotta i telefon och nu skall vi spela spel på msn och tillika jag spelar skall jag käka jordgubbsglass och för att göra det lite extra gott satt jag oboy (kakao) pulver på ,namnam :D



Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!