Headern funkar inte! (tillfälligt)

OBS!

Pga några okända fel så funkar inte min header längre.. vet inte varför så det är under utredning. Har försökt ladda upp på nytt men det funkar inte.   Så fort utredningen är gjord så skall vi få det fixat! Än så länge så kommer bloggen se lite underlig ut men ni får stå ut. Den kommer att fixas så fort som möjligt och har ork till det!
Nu just är jag ju som sagt hos släkt men har nog tillgång till dator då jag har egen dator med (såkart har di också men jag är sån som skall alltid ha min egen dator med när jag e på resa ;) ) och dom har trådlöst nätverk här :D






Kommentarer

Lämna en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Copyright på denna blogg! Fråga om ni vill låna nåt!